sobota, 9 czerwca 2012

Wakacje

Bociany z Tanzanii wracają do Polski na lato, więc Położna też musi :)

Tak więc obecnie jestem w Polsce przez kolejne 2 miesiące cieszę się spotkaniami, kawami i herbatami w dobrym towarzystwie, grillami na świeżym powietrzu, polskim jedzeniem i tez trochę polskim latem, które na lato w sumie nie wygląda :)

Komitet powitalny na lotnisku :)

Przez ostatnie 2 tygodnie odbyło się tez parę fajnych spotkań przy "szerszej" publiczności więc cieszę się z tego zainteresowania położnictwem wśród kobiet Sukuma.


Z moimi koleżankami z roku i wykładowczyniami - wszystkie przybyły z okazji mojej prezentacji na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym

Po spotkaniu organizowanym przez Fundację Mater Care w Szpitalu im. św. Rodziny w Warszawie
od lewej prof B.Chazan, prof M.Troszyński, prof R.Walley z żoną, ja, oraz Zarząd Fundacji MC w Polsce- poł.Nikoleta Broda, dr Ewa Prokop


Korzystając z okazji chciałabym szczególnie podziękować Zespołowi Szkół Katolickich w Bydgoszczy za ich zaangażowanie na rzecz noworodków a szczególnie wcześniaków z przychodni misyjnej w Bugisi. Uczniowie i opiekunowie, pod przewodnictwem Pani Katarzyny Stelter zorganizowali wystawę zdjęć "Położna w świecie kobiet Sukuma" oraz zbierali datki i akcesoria niemowląt dla moich podopiecznych w Bugisi.


A tych którzy chcieliby także wypożyczyć wystawę do szkół, parafii, domów kultury, szpitali czy innych ośrodków medycznych prosze o kontakt z p.Bożeną Latocha tel. +48 517 552 009 bądź meilowo lm@sma.pl


Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam wszystkim udanych wakacji a tych którzy chcą mnie znaleźć - wiedzą gdzie i jak mnie szukać więc zapraszam do kontaku :)


Brak komentarzy: